lördag 8 december 2012

Julfix

Idag har Jonas och jag varit på julmarknad i Insjön. Där har vi inhandlat kvast till trappan på marknaden, inne på Clas Ohlson slog vi till med ny stekpanna och tjockt glitter. Vi gick ett varv på Ittala där vi träffade Mumin:


Vi var en vända inne på Sportringen och jag fick äntligen inhandlat en ny mössa med fleecefoder på insidan och sedan bar det av till Leksand igen. Väl där stannade vi på thairestaurangen och åt lunch och sedan köpte vi mat inför julbordet.

Väl hemma julpyntade vi lägenheten och klädde granen:

3 kommentarer:

  1. Egentligen förstår jag ine varför man tröttnar på julpynt annat man köper för att förgylla hemmet, tröttnar min inte lika fort på.

    SvaraRadera
  2. Avis! Jag har minsann aldrig träffat Mumin!!

    SvaraRadera
  3. Du får ta dig till en Ittala-butik, Karin =)

    SvaraRadera