måndag 31 december 2012

Summering av 2012

Januari:
Jag fyllde 30 och detta firades med konståkningen på Bosporen i Leksand.
Februari:
Jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv och tack vare min coach bestämde jag mig för att det fick vara nog.
Mars:
Jag gick kontinuerligt på yoga och mådde bättre och bättre.
April:
Jag summerade konståkningsåret som gått och insåg att jag åstadkommit en hel del och att flertalet av åkarna gjort stora framsteg.
Maj:
Jag berättade för konståkningsklubben här att jag hade bestämt mig för att inte fortsätta som huvudtränare i Leksand kommande säsong.
Juni:
Midsommarfirande med min familj på Gotland (Jonas var tyvärr inte med, han var hemma och tog hand om vår Mise).
Juli:
Sommaren regnade mer eller mindre bort och efter diverse fel i vår lägenhet tog Jonas och jag definitivt beslut om att hitta en ny lägenhet. Vi var även nere i Skåne en vecka och på vägen hem tog vi med ett par skånevänner som bodde hos oss en vecka. Efter det flydde Jonas och jag landet och tog en restresa ner till Rhodos.
Augusti:
Jag börjar ett nytt jobb i Sandviken som huvudtränare i Brinka Sandvikens Konståkningsklubb. Jonas fick sin första fasta anställning som lärare.
September:
Vi fick kontrakt på ny lägenhet och således blev det en hel packande i lådor under denna månad.
Oktober:
Inflyttning i ny lägenhet i Leksand. Äntligen!
November:
Inflyttningsmingel hemma hos oss.
December:
Glöggmingel hos bekanta, julafton hemma i Leksand och så även nyårsafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar