måndag 17 december 2012

Postat julklappar och julkort

Idag hade jag min stora julklappsinhandling så var iväg på Valbo köpcentrum. Smet in om Ikea och handlade dörrmattor (Borris, 4 kr/st) och lite annat. Passade på att luncha där också. Funderade på julbord men bestämde mig för den klassiska rätten köttbullar med potatismos, brunsås och lingonsylt.

Begav mig sedan till Postens företagscenter i Sandviken för att posta mina julklappar och döm om min förvåning när de säger att de "slutat med service av postpaket sedan i somras". Så det var bara att bege sig till något av de fem postombuden i Sandviken för att kunna skicka mina julklappar. Inga större problem, men jag kände mig lite lurad. Nåja, julklapparna är postade och så även julkorten. Pratade med Jonas ikväll och han hade också gjort sin del av det hela. Skickat ner allt till Skåne och även postat de sista julkorten. Infinner sig julfriden nu då? Nej, två julklappar har jag kvar att handla.

Bild lånad här.

1 kommentar:

  1. Leroys julklapp har inte kommit fram, kommer väl i mellandagarna.

    SvaraRadera