måndag 31 december 2012

Spådomar inför 2013


Jag skrev ju att jag skulle skriva lite mer positiva spådomar inför 2013 men jag ändrar mig till förväntningar =)
Januari:
Min födelsedag, Jonas har köpt tre presenter till mig redan och har en kvar! Har nog aldrig hänt!
Februari: 
Sportlov vecka 9 med besök från Skåne
Mars:
Förhoppningsvis tävling nere i Malmö och förhoppningsvis SKF-troféen i Stockholm
April:
Resa till München är inbokat för att fira Jonas födelsedag, förhoppningsvis blir det även en vända ner till Skåne under påsk
Maj: 
Mor fyller år, men har jag varit nere i Skåne i april (vilket jag hoppas) så åker jag nog inte ner i maj igen. Blir det ingen skåneresa i april får det verkligen tas igen i maj =)
Juni: 
Jonas fyller 30 och det blir midsommar och konståkningsläger på Gotland igen
Juli:
Sommarchill antingen hemma eller nere i Skåne
Augusti:
Ny säsong, nya utmaningar
September:
??
Oktober: 
??
November:
??
December: 
Sammanfattning av året och förväntningar på 2014!

2 kommentarer:

  1. Du är modig som vågar tippa om framtiden! Själv törs jag bara blicka bakåt på det som har hänt. Det ska bli kul att höra vad som händer i ditt liv 2013; massor tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var lite därför jag ändrade spådomar till förväntningar istället =)
      Gott nytt år till er också!
      Kram

      Radera