lördag 29 maj 2010

Dagens att göra

Jag sitter här hemma bland alla Jonas och mina saker. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag eftersom jag dragit fram allt vi har ur alla skåp i köket. Bubbelplast, tejp och saxar ligger lite varstans, hälften av alla dvd-filmer är nerpackade, blommorna kämpar för att ta sig igenom alla grejer ... Okej, nu överdriver jag lite, menHade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att vår lägenhet var en krigszon. Jag skar mig på tejpen tidigare idag, det blödde inte. Hade det gjort det hade krigszonbilden blivit komplett haha =)

Ikväll är det Eurovioson-final. Anna Bergendahl gick inte vidare från torsdagens semifinal så man har väl inget land att heja på. Tyvärr missade jag torsdagens semifinal så jag har ingen aning om vad som väntar ikväll. Hoppas dock att det är bättre bidrag som tagit sig till final än från tisdagens semifinal. Den var riktigt usel, å andra sidan kan det bara bli bättre nu, kanske ... =)

1 kommentar: