onsdag 19 maj 2010

Is för hela slanten

Idag har jag spenderat så mycket tid i ishallen att mina ben är alldeles möra av kylan. Jag frös inte tack och lov, men däremot känns det som att jag haft ett stenhårt träningspass. Nåväl, det var sista träningen för mina äldsta hobbyåkare och det var allt lite sorgligt. Jag har haft så roligt under alla de år jag tränat dem och nu var det sista ispasset ...

Som ni ser har jag fantastiska åkare!
Så kul som vi har på bilden har vi varje träning och visst är det awesome!
Awesome är ordet för terminens träningar.
Alla är awesome på sitt sätt medan andra är awesomeness, om man nu kan vara det =)
Bilden ovan togs ikväll av en av åkarnas föräldrar.

Flera av åkarna har jag tränat sedan jag började i MKK 2003. Det känns rejält i hjärteroten att lämna dem.

1 kommentar:

  1. Åh, det är så fantastiskt. Som vi kommer sakna dig!

    SvaraRadera