torsdag 20 maj 2010

Ny telefon

Så har jag äntligen skaffat mig en ny telefon =) det blev en Sony Ericsson Jalou. Det kom en avi från posten igår så jag skyndade mig iväg och hämtade ut mitt paket. Telefonen är relativt liten, vikbar och så ska det finnas en spegelfunktion på den, som jag dock inte hittat ännu så får väl leta vidare i menyerna. Snygg är den i alla fall så här får ni en bild på den:

Bild lånad här.

Sony Ericsson har samarbetat med D&G för denna telefon så den finns med D&G-logga också fast i annan färg. Också snygg, men jag föredrar min lila högglans. Känns som att den är jag. Så nu kan min mor få tillbaka sin lilla röda telefon som jag har lånat sedan min gamla trotjänare Samsung gick hädan för ett par månader sedan.

Update 20/5-2010 kl 23.15: Jag har hittat spegelfunktionen =)

1 kommentar:

  1. BRA med spegel i mobilen. Min är enkel, skärmen är spegel när den inte lyser :) MEN den knasar sig och bryter mina samtal så det får bli jakt på en NY. ha det gött!

    SvaraRadera