måndag 31 maj 2010

Jag rakade benen igår

Jag rakade benen igår inför att jag skulle hem till mina föräldrar. Tog en ny rakhyvel och när jag stod i duschen med den i högsta hugg, tänkte jag: "Bäst att vara försiktig, Li. Du vet vad som händer annars ..." Gissa om jag skär mig? Självklart gjorde jag det. Jag nämnde att jag skar mig när jag packade lådor häromdagen och att om det hade börjat blöda hade krigszonsbilden av vår lägenhet varit komplett. Nu började det blöda så fick sätta på plåster, men det blödde igenom så klart så på med nytt plåster.

Jag tvättade såret i morse, gissa om det blödde igen? Självklart gjorde det det. Det är ett ytligt sår som går upp hela tiden, och svider gör det! Det är riktigt synd om mig känner jag =)

1 kommentar:

  1. Jag säger bara "Epilera". Först gör man det en gång i veckan 3 ggr; efter det räcker det med var 3-4:e vecka och det blir aldrig stubbigt. Inte heller skärsår :-)

    SvaraRadera