söndag 16 maj 2010

Badkompis

Minns ni att jag beklagade mig över reklamannonserna på Facebook för ett par veckor sedan? Om inte kan ni läsa här. I alla fall så upplyste mina syskon mig om att man kunde blockera annonser man tyckte var stötande, opassande etc på Facebook så det gjorde jag. Jag har ju märkt lite skillnad i annonserna, det är inte lika mycket IVF-relaterat längre och det är jag rätt tacksam över.

Idag såg jag en missriktad annons till mig, en annons för penisförlängare!! "Överraska din flickvän ikväll, bla, bla, bla ..." Produkten heter "badkompis" (om man översätter till svenska) och det behövs inga kirurgiska ingrepp.

Förlåt, men varför skulle jag behöva en penisförlängare? Eller tänker de att man kanske är missnöjd med sin partner? Jag har dock klickat på annonsen för att klicka i att sånt här är jag inte intresserad av. Men visst är det otroligt? Jag klickade bort IVF-behandlingar för ett par veckor sedan och fick en penisförlängare!
Bild lånad här.

I mitt badkar finns bara plats för en badkompis och det är Jonas badanka.
Sorry, Jonas. Jag badar gärna med dig men du är ju inte hemma ;)

1 kommentar:

  1. alltså facebook.... jag tog bort mitt konto förra veckan. Fick nog...:P

    SvaraRadera