måndag 22 augusti 2011

Trelleborgs Konståkningsklubb

Som ni kan se i min vänstra meny har jag lagt upp klubbmärkena för de föreningar jag varit verksam i. Min konståkningskarriär började jag i Trelleborgs Konståkningsklubb 1988 och i januari 2003 bytte jag till Malmö Konståkningsklubb. Där var jag i sammanlagt sju säsonger och nu har jag nyss börjat min andra säsong i Leksands IF Konståkning. Jag har tidigare velat ha TKK:s klubbmärke på min blogg, men då jag inte haft tillgång till denna och den nya de har på sin hemsida ser ut som en skridsko i en badring, har jag inte velat lägga upp den. Men nu har jag fått tag i den riktiga, TKK har inte registrerat in skridskon i badringen tror jag, så kan jag
ha den gamla på min blogg =)

Ni kan ju jämföra dem om ni vill. Dock ändrar jag inte min ståndpunkt, den gamla är snyggast och den nya är faktiskt bara ful. Jag vidhåller att den är en skridsko i en badring.

Ny logga, som ej är inregistrerad, vad jag vet ...
Gammal, men officiell logga. En snygg logga med historia.

4 kommentarer:

  1. Ja det skulle vara grymt! Fick dock höra idag att schemat inte var klart så antagligen får jag Engelska C på måndag eftermiddagar.... Men vi får se hur det blir, hoppas inte så jag kan träna :D

    SvaraRadera
  2. Den gamla är coolare! Lite retro, ju!

    SvaraRadera
  3. Japp, klart den gamla är snyggare =)
    //Li

    SvaraRadera
  4. Visst, vi är överens om vad som är snyggt och inte, men jag vidhåller att "någon" hade fått ett nytt datorprogram och satt och lekte, resultatet har vi sett, skridsko i en badring

    SvaraRadera