tisdag 30 augusti 2011

TV-kanaler

I ca ett år har jag levt med att bara ha svt 1, 2, 24, kunskapskanalen, tv4 och kanal 6. Men tv-abstinensen vann och numera har vi skaffat viasat och har plötsligt 100 kanaler! Äntligen kan jag titta på Våra bästa år igen på tv3 och i helgen såg jag mitt första avsnitt av So you think you can dance. Våra bästa år är egentligen inte alls bra, men jag kan inte låta bli att kolla på det. Dessutom har tjejerna alltid snygga frisyrer haha =) So you think you can dance gillade jag skarpt! Tyvärr är det långa pauser mellan nummerna, jag bryr mig faktiskt inte ett dyft om vad Lady Gaga gillar och inte gillar, men dansandet är fantastiskt!

Bild lånad här.

2 kommentarer:

  1. Åh du är en ängel! Jag hoppas det löser sig! Vill träna några pass för dig iallafall! Det ger mycket!

    Jag älskar "so you think you can dance"!! Håller helt med om att dom snackar för mycket, in med mer dans ist. DOm är så fantastiskt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Följer inte alla avsnitt, men jag håller med dansarna och deras rörelseschema är fantastiskt.

    SvaraRadera