fredag 13 mars 2009

Lektion

Idag hade jag lektion i religion med åttorna på min praktikskola. Det gick riktigt bra och är väldigt nöjd med att jag lyckades, det var ändå en 60-minuterslektion vilket är ganska lång tid för en lektion tycker jag. Härligt att gå på helg när man känner att något har uträttats. Sedan åkte jag och hämtade Jonas och vi tog en runda i stan. Tyvärr var vädret inte det bästa så vi åkte hem efter ca en timme. På vägen hem åkte vi igenom rondellen vid Pildammsparken. Det är en jätterondell med stor gräsmatta i mitten. Gissa vad som tittade fram mitt i gräset i rondellen? Krokus!! Ännu ett vårtecken =)

2 kommentarer:

  1. Synd att Du inte kollade vårtecknen i trädgården när Du var hemma sist.
    Puss
    Mor

    SvaraRadera
  2. Mmmm... Jag tänkte på det men det var ju mörkt ute när jag var hemma sist =(

    SvaraRadera