lördag 28 maj 2011

Lördagsnöje

Jag känner mig sanslöst duktig som sitter och skriver rent alla närvarokorten på en lördag! Det är inte alls kul men det måste göras eftersom det måste lämnas in i början av juni. Egentligen hade jag velat sitta på balkongen och sola, men solen gick i moln vid 9-tiden i morse och har stannat där. Å andra sidan hade jag ju saker att göra i alla fall ... Inga roliga saker men det är ju bättre att jag gör klart närvarokorten än att jag slösar tiden på att sola på balkongen. Fast då hade jag repeterat anteckningarna från kursen på Bosön som jag var på torsdag till fredag. Se där, jag har massvis att göra =) och det är inte bara tråkiga saker (som att renskriva närvarolistor) utan även roliga (repetera anteckningar, göra research på olika övningar för träning etc)! Nice!

1 kommentar:

  1. Visst känns det skönt och vad stolt man är över sig själv när man gjort måste saker utan att det är sista minuten. Här har inte heller varit sol hela dagen och nu ikväll har det till och med regnat.
    Leroy har varit social ikväll när vi hade gäster och tom legat vid stolen mellan Rolf och Stig. Pia var oxå ok. Kul att Leroy inte gick och gömde sig utan visade sig från sin bästa sida.
    Kursen verkar inte bara intressant utan även inspirerande och nyttig.

    SvaraRadera