tisdag 3 maj 2011

Sommarplågor

Jag har varit urusel på att uppdatera här ett par veckor. Jag har känt att jag behövde vila lite efter stressen med uppvisningen, då kan jag bara inte leverera inlägg på bloggen. Men nu ska det nog gå bra =) Jonas och jag var i Skåne över påsken, riktigt härligt! Jag hann med allt jag föresatt mig att göra därnere, läs hinna träffa alla jag ville. Daniil följde med och fick åka både tåg och flyg. Det sade han inte ett ljud om, men han verkade lite omtumlad.

Förra veckan var jag nere på Bosön och gick en del av en coachutbildning. Jag gick från bra självförtroende, till att vara nere på botten och upp igen och med än bättre självförtroende och självkänsla än jag någonsin haft. Allt detta på två dagar, min hjärna försöker fortfarande hämta sig =) Jag kände också att jag hade stora förväntningar på mig från föreläsarnas sida och det var väldigt längesen jag hade det i utbildningssammanhang. Nu är jag taggad till max till att prestera bäst!

Valborg firades med Sofia i Våmhus hemma hos Sandra och hennes pojkvän Fredrik. Det blev grillat, valborgstal, folkdans, sällskapsspel och tårta. Riktigt mysig Valborgskväll!

Nu när Valborg är avklarad laddar jag för sommar och sommarplågor. Blev dock lite bakslag när jag såg att det snöat inatt, men det har redan smält bort så det ska nog vara lugnt. Jag har ju skrivit sommarplågor i rubriken och jag älskar sommarplågor, eller hatar dem, men någonstans är de bra. DN har en artikel om det här och tydligen ska Hotmailhelvete vara en kandidat för årets plåga. Den kan ni lyssna på här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar