torsdag 5 maj 2011

VI VANN!!

För ett par veckor sedan skickade jag in en ansökan till Sportkronan (se detta inlägg). Jag skickade in lite på vinst och förlust och döm om min förvåning när jag igår hade fått ett mejl från dem där det visade sig att Leksands IF Konståkning vunnit tillsammans med 21 andra föreningar i Sverige där vi får dela på produkter till ett värde av 350 000 kr! Falukuriren ringde mig idag och frågade vad vi önskade oss och varför vi hade ansökt. Jag pratade med Christer Klockarås vid 17-tiden, han har redan fått ut artikeln på Falukurirens hemsida. Artikeln kan ni läsa här.

Just det, motiveringen från Sportkronan var denna:
"Vi vill att all träning ska vara rolig så nu hoppas vi på ännu roligare träningar och locka ännu fler barn"
Vi bugar och bockar och stort TACK!

2 kommentarer: