fredag 11 mars 2011

Förkyld

Så har jag gått och blivit förkyld ... Kanske var på tiden med tanke på att jag inte varit sjuk sedan i maj förra året. Jag säger inte att det är skoj, men mitt immunförsvar verkar fungera bra om jag varit frisk så länge =)

Marabou Mango, supergott! Bild lånad här.

Jonas var iväg på Hemköp igår eftermiddags och veckohandlade. Han fixade även det nya Marabou mjölkchokladet Mango. Det var väldigt gott, ligger i samma klass som Marabous vanliga mjölkchoklad och Marabou frukt och mandel. Det var i alla fall MYCKET godare än den förra nya smaken jag provade Marabou Vintervit. Vad jag tyckte om den kan ni läsa i detta inlägg från november 2010.

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Blev riktigt sugen... och en av de andra bloggarna jag abonnerar på tycker som du: http://boktokig.blogspot.com/2011/03/marabou-mango.html

    SvaraRadera