onsdag 31 mars 2010

Dagens fotbollsrubriker

Givetvis fortsätter DN att publicera fler artiklar angående den sparkade tränaren i mitt förra inlägg. Nu börjar det kännas som en följetong à la Aftonbladet. Dock kommer jag med all säkerhet att lyssna i P1 på lördag.

Övriga fotbollsrubriker är att Jonas favoritlag i fotboll (Bayern München) vann igår mot min mors favoritlag (Manchester United) med 2-1.

Laget i mitt hjärta (om man måste ha ett så är det TFF) förlorade mot Häcken igår.

Trelleborg ligger just nu på en 11-plats i Allsvenskan, inte sådär jättebra kanske men det är många matcher kvar. Allsvenskan har ju just börjat.

Jag lyckas inte hitta en tabell för Champions league. Hittar jag en så kommer det upp. Annars har säkert ni riktigt fotbollsintresserade redan koll på läget =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar