tisdag 30 mars 2010

På med löparskorna!

Idag är det sånt riktigt härligt vårväder! Egentligen tycker jag inte om att springa, men efter alla år av löpning på våren som komplement till träningen på is, spritter det i benen på mig varje vår =) Dock är mina löparskor ganska slitna så jag behöver ett par nya. Mina Nike Zoom Air har inte så mycket mönsterdjup kvar, dock går de säkert utmärkt att springa i de första rundorna nu på våren. Mina föräldrar ska snart till Löplabbet, man får slå två flugor i en smäll genom att träffa dem samtidigt som det inhandlas nya skor.

Det lutar väl åt ett par Nike Air igen. Tidigare hade jag Saucony. Riktigt bra skor för mig men det fanns inga i min storlek som kompenserade för pronation när jag skulle köpa sist, så jag fick ta Nike istället. Det är ingenting jag ångrar. Kollade runt lite på Löplabbets hemsida och hittade riktigt shyssta skor. Dock kan man inte gå på utséendet haha =)

1 kommentar:

  1. Härligt våväder, JA! men spritt i benen för att de vill ut och springa DET lider inte jag av, haha :)
    Jag nöjer mig med en härlig långpromenad med Sessan i solen och doftar på blommorna.

    Ha en riktigt skön påsk LI!
    Kram Louise

    SvaraRadera