söndag 28 mars 2010

Jag ska få låna undulater

Efter att jag beklagat mig för min ömma moder idag över att jag känner mig så ensam, ringde hon sin nästkusin som föder upp undulater och jag ska få låna två stycken!! Så mysigt att slippa komma hem till en tom lägenhet utan till lite fågelkvitter istället. Ska bli så himla roligt, kan knappt vänta! Tydligen ska man ha två för att de inte ska känna sig ensamma. Jag är fast besluten att de ska lära sig att säga något ord under de månader som Jonas är borta, så ska han få höra ett "välkommen" när han kommer hem, eller kanske ett "inshalla", haha =)


Bild lånad här.

Nu ska jag kolla wikipedia och alla upptänkliga internetsidor om hur man tar hand om undulater.

Förresten, den här listan med filmer som Jonas och jag ska se när han kommer hem är lite kort. Endast en film står med som ni ser. Dock är jag inte så bra på att hålla koll på nya filmer så ni som läser min blogg kan väl hjälpa mig lite? Jonas kommer ju inte hem förrän till hösten och då lär väl alla biofilmer som kommer under våren och sommaren vara släppta på dvd. Hösten är väl den bästa tiden för att kura ihop sig i soffan under en filt och titta på film medan regnet slår mot fönsterrutorna, så där som det gör på hösten. Tipsa mig snälla =)

3 kommentarer:

  1. Blir dina/våra lika söta så smälter jag, det lovar jag.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Filmtipset: Outsourced - med både hjärna och hjärta - en superfilm helt enkelt! Annars gillade jag också Up in the air med George Clooney. På min blogg finns en särskild kategori "sedda filmer" :-)

    SvaraRadera
  3. Jo precis, men den är det också så att många inte vill eller har tid att jobba inför showen - tyvärr. Och det kryllar inte av tränare.. därför blir det mycket obalanserat jobb.

    SvaraRadera