torsdag 18 mars 2010

Nu har han åkt!

Nu har min Bästaste åkt iväg till Egypten för att vara reseledare i sju månader. Jag lämnade honom på tågstationen i morse (04.45) och så tog han flyget drygt två timmar senare. Runt 12 idag fick jag ett sms om att han kommit fram väl men att det var blåsigt. Då borde han känna sig som hemma =) Det blåser ju alltid här nere i södra Skåne också! Ja, ja... Tur att jag har grejor att hitta på. Skulle vara alldeles för drygt annars. Även om jag kommer att sakna honom något otroligt när han är borta så gläds jag ändå någonstans för honom. Detta är något han velat testa i flera år och hur skulle jag kunna stoppa honom? Vi har införskaffat skype så jag hoppas kunna prata med min Gose i alla fall en gång i veckan =)

Bild lånad här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar