lördag 20 mars 2010

Gårdagen och dagen idag

Igår kväll var mina kusiner och jag inne i Lund för att gå och lyssna på Fredrik Lindström. Det var en riktigt bra föreställning, recension kommer senare, då jag är för trött för att skriva ihop något bra ikväll.

Dagen idag har spenderats i ishallen. Jag gick upp tidigt i morse för att först vara tränare för mina tävlingsåkare, de har blivit så duktiga! Efter det gick jag in i Isstadion för att vara funktionär på SKF-trofeéen som pågår hela helgen i Malmö Isstadion där MKK var arrangerande klubb. Jag har sett fantastiskt duktiga åkare från hela Sverige idag! Vill man följa tävlingen via webben kan man göra det här.

Nu ska jag ha en dejt med sängen, är rejält trött ikväll.

Recension av gårdagens Fredrik Lindström kommer imorgon eller under nästa vecka.

Ha det bra alla =)


Slänger in en bild på Nicole Svensson (ungdom A) som slutade på en andra plats efter dagens friåkning i SKF-troféen.
Bild härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar