måndag 10 februari 2014

Dag 10

Lite sent, men här kommer dagens inlägg: Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg:

Jag vet inte om den är så snygg direkt, mer än att jag har hållit den i gott skick i alla år. Däremot tycker jag att den är mysig och det är en trevlig framsida. Varje gång jag tar fram denna bok så tror jag att jag har råkat måla med en blyertspenna  vid namnet Herman Siegvald, men det är bara en gren från trädet till vänster som förirrar sig iväg en bit. Eller jag får känslan av det i alla fall.
Detta är första skolåret, men jag har både första och andra skolåret i en större bok.
Som sagt påminner mig denna bok om min barndom och jag blev än mer påmind när jag öppnade boken ikväll för att blogga. Jag har visst fått denna av min Farmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar