fredag 14 februari 2014

Dag 14

Om blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie ... Jag tittar en del på tv-serier, men jag har inte funderat på att vilja byta liv med någon karaktär. Men det får i så fall bli en riktigt gammal tv-serie som mina kompisar och jag såg när vi gick på gymnasiet, Dawson's Creek. Vi såg den varje onsdag kväll kl. 20.00 och min konståkningsträning slutade 19.40 så det var snabba ryck och det var precis att jag hann med från ishallen hem till Annika. Nu gick ju Dawson's Creek på TV3 så serien började ju inte förrän 20.03 eller nåt och de 3 minuterna extra var nog de som gjorde att jag faktiskt hann. Eftersom jag nu är tvungen att välja en person också så det får bli Joey Potter, Dawsons barndomsvän. Hon har relativt normala problem som man kan känna igen sig i och hon är driven och ser till att jobba sig uppåt i livet, samtidigt som hon har fötterna på jorden och inte glömmer bort vänner och familj.
Joey Potter spelas av Katie Holmes och vi kan väl säga som så här att livet för Joey är nog lättare än livet varit för Katie Holmes.
Bild lånad här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar