måndag 27 september 2010

Efterlängtade höstbilder

Här kommer de höstbilder som jag lovat er skulle publiceras. Jag var på Kupolen i helgen och hann inte med att uppdatera bloggen. Dessutom fick jag inte snabbt internet förrän igår kväll, även om jag blev lovad att det skulle funka kl 06.00 i lördags. Men den som väntat på något gott blir inte besviken:








Alla bilder är tagna av mig. Bilderna är tagna i Japanska parken i Leksand, utom den sista som är tagen på Solvändan. Det är mycket höstfärgade blad på träden och en del har börjat falla. Otroligt vackert!

2 kommentarer:

  1. Mycket vackra bilder! Jag anade väl det, att det skulle vara tjusigt i Dalarna :-) Du ligger helt klart några veckor före oss i Skåne!

    SvaraRadera
  2. Vad tyckte Du om Japanska parken, jag trodde den skulle vara större, men vacker och rofylld.

    SvaraRadera