onsdag 22 september 2010

Ute och fotograferade idag plus en vända på Lager 157

Jag var ute och fotograferade hösten i förmiddags =) Dock lägger jag inte upp bilderna förrän imorgon. Eftermiddagen ägnades åt att springa runt på Lager 157! Jag kom hem med tre par skor och x antal plagg vid 16-tiden. Fantastiskt kul att hitta så mycket! Väl hemma lagade jag spaghetti med köttfärssås och efter det har jag läst i min nya bok, lånad på biblioteket, Chicago. Jonas har redan läst den och han tyckte att den var bra, så hoppas jag tycker det också. Nu tittar jag på Idols slutauditions, ganska skoj och så har jag målat naglarna med mitt rosa nagellack.

Hittade denna bild när jag surfade runt på bloggar idag. Tyckte den var så klockren!

Bild lånad här.
Har ni svårt att läsa vad det står under den sista bilden står det: "CATS. 34 million years of just not giving a fuck".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar