måndag 27 september 2010

Kupolen 20 år!

I helgen som gick firade köpcentret Kupolen i Borlänge 20 år. Självklart var jag där! Kanske inte för att fira Kupolen, men väl för att shoppa. Jag fick inhandlat vinterkängor, lite långärmade tröjor/koftor och ett par Levi's-jeans. Dock tyckte jag det var lite märkligt att Lollo och Bernie från Ving var där. Jag trodde de sög ut det sista ur sommarsäsongerna på Vings olika destinationer, men jag har ju bildbevis:

Jonas, du får nog säga till Lollo & Bernie att de inte kan springa runt hur som helst.
Barnen blir ju alldeles förvirrade ;)

Larz-Kristerz var också på plats och jag märkte att jag verkligen har flyttat till Dalarna. Jag har ju hört talas om att dansband är väldigt populärt norr om Skåne. För de av er som inte vet (jag visste inte) så är Larz-Kristerz det dansband som slog Scotts i Dansbandskampen för ett par år sedan. Självklart har jag en bild på bandet:


Sean Banan var också på plats, så denna bild tillägnas Kajsa som fyllde 8 år i söndags:


Alla bilder är tagna av mig =)

2 kommentarer:

  1. Scotts var bättre, dessutom har de en snygg sångare.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag med...:) Tyvärr har jag väldigt mycket att göra med både jobb och konståkning just nu så jag kan inte följa eller blogga om detta till 100% :( 7-8 åkare från min klubb tävlar, så det är såklart extra spännande. Det härmed fanklubbar är ju grymt intressant..:) Jag tror de kommer starta och utveckla sig lokalt, att de yngre åkarna och till och med skridskoskolebarnen kommer se upp till A och B åkarna, sedan kommer det sprida sig via tävlingar på orterna( eller ännu smidigare och VÄRRE - på facebook) ;) Jag kanske ska blogga om det ;)

    SvaraRadera