onsdag 15 september 2010

Tobias

Idag när jag höll på att sortera bland cd-skivorna ringde det plötsligt på dörren. Så jag sprang så klart ner för att öppna. Inte varje dag man har besök ;) Utanför stod en ung kille som presenterade sig som Tobias. Det visade sig att han arbetade för Viasat och han undrade vilka tv-kanaler jag hade. Jag har ju tråkigt nog bara SVT 1 och 2, 4:an och 6:an. Jag har nästan förgåtts av tristess om kvällarna när jag zappat mellan fyra tv-kanaler. Men om ca en vecka kommer det hem en kille (jag utgår trist nog från att det är en kille) och installerar hela tv-paketet här! Så om ca en vecka kommer jag att ha SVT 1, 2, 24, B, K, TV3, TV4, TV4+, TV4 guld, sport, fakta och film. TV6, kanal 7, 8, TV400, TCM, Crime, Comedy Central (som är en kanal som grundarna av South Park har startat), CNN, Explorer, History channel, Nature, World news, National Geographic+Wild. Och nu i efterhand ser jag att MTV ligger på barnpaketet som jag inte valde. Attans! Varför ligger för övrigt MTV och VH1 på barnpaketet??? Fast jag ska nog klara mig i alla fall. Musikmässigt har jag ju tillgång till radion och vi har väldigt många cd-skivor =)

Nu, Jonas, har du koll på vilka kanaler det blev =)

1 kommentar:

  1. Wow, du kommer att ha att göra på kvällarna!! Jag tycker att det svåraste är att följa serier en bestämd dag så jag köper boxarna jag vill ha istället och så intensivkonsumerar vi dem... Greys Anatomy, Mordkommisionen, Solsidan. FÖr längesen såg vi Vänner och One Tree Hill (sånt som jag och stortjejerna kan gilla). Peter har boxar med Sopranos som han ser ibland.

    SvaraRadera