tisdag 21 september 2010

Höstbilder

Är det lika fint väder imorgon som det var idag ska jag bege mig ut och dokumentera hösten i Dalarna så att mina vänner söder över får uppleva lite vacker höst. Jag har koll på var såväl kameran och kamerasladden till datorn är, fantastiskt!

Hittade annars en fin höstbild här, som ni ser ovan.
Dock är den ju inte min och den är väl inte tagen i Dalarna heller.
Men vacker är den och förhoppningsvis ett smakprov på vad som komma skall här på bloggen =)


Ska även fylla usb-minnet med bilder till min mor. Var på Clas i sjön och hämtade ut den digitala fotoramen som var min present till henne i år. Det faktum att hon fyllde år i maj är inte så bra, men jag vet ju att hon ville ha en med vit ram och när jag skullat köpa en har jag bara hittat med svart ram. Men, som ni förstår, har hon en vit nu =)

2 kommentarer:

  1. Verkar lovande :-) Kändes nästan som Stumpor på i morse, men sen i eftermiddags var det varmt igen...

    Håller utkik!

    Kram fr Karin

    SvaraRadera
  2. Väntar på ett lite tjockare kuvert innehållande USB-minnet fyllt med bilder
    Mor

    SvaraRadera