fredag 24 september 2010

Fixat obegränsat internet =)

Jag skrev ju igår att jag skulle ringa och säga upp vårt internetavtal eftersom våra 5gb alltid "tar slut". Så jag ringde vår operatör. Lyckades fixa så vi har obegränsat internet till 229 kr per månad =) Jag tänker inte berätta för er vad jag mer lyckades med, men kontentan av samtalet är att jag är nöjd, riktigt nöjd! Så imorgon kl 06.00 börjar vårt obegränsade internet, jag ska med andra ord gå upp tidigt imorgon ;) I vilket fall som helst så innebär det att bilderna från tidigare i veckan kommer att publiceras i helgen.

Vill passa på att tacka Karin för det fina brevet jag fick med speltiderna för Dr Jekyll och Mr Hyde som ska spelas på Malmö stadsteater i höst/vinter. Okej, det heter numera Malmö opera, men svårt att ändra på något man sagt sedan man var liten.

1 kommentar:

  1. Varsågod :-) Visst är det roligt med nåt annat än räkningar i brevlådan ibland? Hoppas att du får chans att se föreställningen!

    SvaraRadera