måndag 6 september 2010

Lista (lånad av Nina)

DAGENS VILL HA: ny dator, en liten videokamera, en i-pod etc.
DAGENS KLÄDSEL: Blåa levis'jeans, grå topp, bruna klackar, kavaj. Sedan ombyte till tränarkläder, trist nog. Inte att jag var tränare utan oufiten är inte så kul. Underställ, vantar, mössa etc. Hur spännande är det på en skala?
DAGENS SMINK: som vanligt antar jag, en ljus och en mörkare ögonskugga, eyeliner, highlighter, mascara. Räknas läppbalsam in som jag smetar på innan jag går in i ishallen?
DAGENS FRISYR: utsläppt och diadem sedan tränarfrisyr: hästsvans med flätad "lugg"
DAGENS HÄNDELSE: Var på Bagdad Café och träffade ishockeytränarna i Leksand :D (se nedanstående inlägg).
DAGENS LÅT: hmmm.... har hållit på att klippa musik idag så får väl säga Pomp and circumstance och Canon av något slag, haha =)
DAGENS PLANER: Det är ju kväll nu så det blir väl att se om det finns något att se på de fyra tv-kanalernas utbud. En sak är dock säker, jag ska brygga en kanna te! I Skövde drack jag endast påsté, inte helt okej ...
DAGENS SAKNAD: Alldeles för många, har ju flyttat 80 mil!
DAGENS DUMMASTE: Åt choklad som förmiddagsfika. Måste vänja mig av vid fikor. Fem dagar i Skövde på utbildning var inte bra för figuren ...
DAGENS SJUKA: Sjuka? Jag är frisk som en nötkärna. Min mor har varit förkyld men hon är på bättringsvägen och har endast lite hosta kvar =)
DAGENS DROG: Fika, som jag ska vänja mig av vid!
DAGENS ROLIGASTE: En skåning på Ica i Leksand idag! Mina öron är alltid tacksamma då de får höra lite skånska. Dalmål går inte av för hackor det heller, men jag tror ni förstår vad jag menar ;)
DAGENS FAVORIT: Hmm ... mina Levi'sjeans kanske? Har faktiskt fått tips om att åka till en outlet i Sågmyra om jag vill ha nya jeans. Tipset var en heldag där Sågmyra är första delmålet, sedan ska man till Falun och Borlänge och avsluta med Clas i sjön! Jo, tack. Det blir en heldag det =)
DAGENS KÖP: Skulle köpt vykort, frimärken och ett nytt nagellack, men det blev aldrig av så får fixa det imorgon istället.
DAGENS GODIS: Choklad
DAGENS HUMÖR: Enastående bra! Solen sken ju idag =)
DAGENS ORD/CITAT: "Jag är alltid snäll"

Lånade denna lista av Nina. Borde hitta på en egen liten frågelista att publicera lite då och då, men är ju lättare att låna av andra, eller hur? Piratpartiet är mina bästa kompisar... Nej, inte alls faktiskt.

1 kommentar:

  1. Mmm Outlet skulle vi kanske prova när vi kommer upp nästa gång.
    mor

    SvaraRadera