lördag 2 oktober 2010

Är det för rosa?

Har suttit och lekt lite med designen. Jag ändrade ju lite i den för ett par veckor sedan, lade in lite höstlöv och sånt, men var ändå aldrig riktigt nöjd. I alla fall så har jag lekt fram en ny nu, tycker ni den är för rosa, eller blir det bara ännu mer jag ;) Min tränarkollega Sofia har förvisso sagt att jag verkar ha en förkärlek för blått. Det är ju sant, men pastellfärger är jag omåttligt förtjust i också =)

Men är designen för rosa?? Fast, oktober månad är ju alltid rosa. Får fixa ett rosa bandet-band snarast!

För övrigt ringde Sofias mamma på dörren idag och jag fick en liten miniväska omsydd av ett par gamla jeans. Sofia har en nästan likadan. Det dröjer inte länge förrän vi kommer att dela skridskoskydd också :D

2 kommentarer:

  1. Hej Gumman! Kan Aldrig bli för mycket ROSA! Hoppas du har det bra! Vi ses på tisdag. Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Svar: Hej! Vad kul att du gillar det :) Jag har fler dansklipp, men det är inga jag lagt upp på nätet då det inte är mina egna koreografier.

    /Charlotte

    SvaraRadera