söndag 17 oktober 2010

Söndag

Söndagar innebär morgonträning med tävlingsåkare, skridskoskola och off ice-träning med tävlingsåkare. Gillar faktiskt söndagar, även om det innebär tidig morgon för att vara på isen kl 08.00. Så även denna söndag såg ut som ovan beskrivet. När jag kom hem fick jag fram dammsugaren och dammsög hela lägenheten för att sedan våttorka alla golv. Så nu luktar hela lägenheten Grumme tvättsåpa med citrondoft. Men härligt är det!

Tror att dessa muffins skulle passa Sofia ypperligt.
En Riesenkola ska nämligen vara med i varje muffins!
Bild lånad här.


Jag har blivit så sjukt sugen på att baka en massa hela tiden. Igår bakade jag muffins och idag när jag tittade på Aftonbladets hemsida hade de en artikel med recept på chokladkakor, chokladmuffins etc. Recepten finns här. Självklart vill jag testa alla recept, men det håller inte riktigt tror jag. Bakade ju faktiskt vanliga chokladmuffins igår så det får räcka, i alla fall denna helg. Nästa helg kanske det blir mer bakande =)

1 kommentar:

  1. Kika in mina tävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

    SvaraRadera