söndag 31 oktober 2010

Ställt om klockan

Det bästa som finns är när man tittar på klockan och den är halv 1 på natten och inse att när man ställer om klockan är den bara halv 12 och att man får 8-9 timmars sömn trots att man inte lägger sig förrän klockan är halv 1. Underbart! Nu är det dags för hotellfrukost, ovärderligt!

Bild lånad här.

På radion spelas Robbie Williams nya låt Shame, en låt jag gillar skarpt! Har en fantastisk morgon, men det förstod ni nog utan att jag upplyste er om det =)

Vill ni också höra vilken låt jag pratar om så klicka här.

2 kommentarer:

  1. Jag som inte är något Robbie Williams fan tycker att Shame är en mycket bra låt och har lyssnat på den om och om igen. Kanske för att jag giller Gary Barlows röst bättre.

    SvaraRadera
  2. kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra! :)

    SvaraRadera