måndag 25 oktober 2010

Vid sömnproblem

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen denna vecka. Jag har inte känt att jag haft något direkt att rapportera, snön ligger kvar, men det vet ni ju.

I helgen har jag däremot varit i Stockholm på årets första klubbtävling. Det var riktigt skoj och någon bild från tävlingen publiceras eventuellt i veckan som kommer.

Annars är det ju synd att jag inte lider av sömnproblem, Aftonbladet. Fast jag tar gärna en bit kladdkaka (4 msk kakao är det ju i ~ 70 % choklad) i alla fall, då får jag kanske sömnproblem = moment 22 på G ;)

1 kommentar:

  1. Borta hela helgen, men hur gick det på tävlingen?
    Magnesiumbrist, låter roligare med choklad än en 5 frukter/dag. Kan man dessutom sova bättre borde kanske testa kaffe och choklad på kvällen och sedan sova som en stock.

    SvaraRadera