tisdag 8 september 2009

Små skor

Aftonbladet, vår outsinliga källa till information, publicerar idag en artikel som tar upp att många kvinnor köper för små skor, trots att de vet att skorna inte passar. För små skor kan skada dina fötter! Skulle detta vara nyheter? Alla har väl hört uttrycket "shoes to die for", eller "vill man vara fin får man lida pin". Visserligen är det en brittisk undersökning som kommit fram till detta men jag har mina misstankar om att detta är vanligt i hela världen. Artikeln avslutas med att kvinnors fötter mår bäst i skor med låg klack och rundad tå. Yes! Jag köpte ju skor med låg klack och rundad tå i lördags och vet ni vad? Mina skor passar mina fötter perfekt =)

För att se mina nya skor finns bild här.

1 kommentar:

  1. Jag vet den är verkligen skit snygg ! jo de funkar bra tycker jag :)

    Kram Elin

    http://elinsophiehenriksson.blogg.se

    SvaraRadera