lördag 5 september 2009

Dagen idag

Uppe med tuppen idag kl 06.50 *zzz* Varför jag fick för mig att gå upp så tidigt har jag ingen aning om, skulle ju inte vara i ishallen förrän kl 08.30. Ja, ja. Satt och läste tidningen en bra stund efter frukost och sedan begav jag mig till Isstadion. Jag lär nog ha konkurrens om Jonas gunst från en av mina åkare, hon tränade ju i en Bayerntröja, utan att det är match eller någonting sånt idag. Jag som bara tar på en matchtröja någon enstaka gång.


Min nya rival ;0)

Efter Isstadion bar det av till Mobilia där jag hämtade min mor och så körde vi iväg till Skopunkten. Efter två timmars provande, diskuterande och överväganden så blev det fyra par skor. Ett par vita att ha först i vår, så de tog mor med sig hem men tre andra skönheter är numera mina!

Två par svarta, ett par bruna. Älskar dem!

Så körde Mor och jag tillbaka till Mobilia där vi åt lunch och sedan körde jag hem till Jonas. Han sitter och tittar på Iron Man. Kanske något att se?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar