torsdag 10 september 2009

Godmorgon!

Jag var hos frissan och blev klippt igår. Klippte bara topparna och håret är så lent och fint nu =) Mor var också hos frissan, hon skulle få håret både klippt och färgat, men det blev inte så bra. Färgen hon köpt fastnade inte i hennes hår över huvud taget. Mycket märkligt ... Det var samma märke som hon brukar köpa. Så Linnea fick blanda ihop en färg, sätta i den och låta den verka. Den fungerade i alla fall och det blev riktigt snyggt! Det är så att jag blir lite avundsjuk på min mors röda hår. Jag vill också ha en så snygg färg! Ja, ja. Efter frissan var Mor inne i bageriet på Östergatan och köpte bröd och jag fick två vaniljhjärtan att ta hem. När jag väl var hemma hade Jonas fixat middag och vi satt och åt middagen framför tv:n och vaniljhjärtana som efterrätt. Vi såg Sverige mot Malta, men matchen var inte direkt sevärd. Det var ren tur att vi vann. Många chanser men blir det inte mål vinner man inte.

Klockan 22 var det dags för True Blood på ettan. Varken Jonas eller jag tyckte det var ett fantastisk avsnitt, känns lite som att de stagnerat lite men jag läste på nätet att Alexander Skarsgård kommer in i serien i nästa vecka. Ska bli skoj =)

Ha en fin dag! Jag har fått förtroendet att passa min niece idag så jag rusar om ca en timme =) Kraaaam på er!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket :) kul att du hittade skor till kjolen förresten!

    SvaraRadera