fredag 4 september 2009

Träningsdagbok

Igår hade jag vilodag från träning. Var visserligen i ishallen och tränade mina åkare men det är inte så ansträngande. Så idag fortsatte jag. Det blev bara lite styrketräning mot egen kroppsvikt och efteråt fyllde jag i vad jag gjort i min träningsdagbok. Måste springa minst en gång till i denna vecka ...

Jag började träna igen för ca fyra veckor sedan och jag har märkt att det är lättare att fortsätta när man fyller i vad man gjort. Jag kan inte ha ett schema på vad jag ska göra utan har lättare för att se vad jag har gjort och när det börjar bli läge att ändra i träningsupplägget. Snart kommer jag nog inte att kunna springa mer utan då får jag försöka sätta igång med att hoppa hopprep igen. Måste se till att det blir de dagar då mina åkare ändå tränar, då kan jag hoppa inne i ishallen eller i någon av foajéerna. Har tyvärr ingen plats hemma för hopprepshoppande.


Min första redigerade bild =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar