söndag 27 september 2009

Vad är det för dag? – Söndag (slappesöndag).

Är sängen bäddad eller obäddad? – Bäddad.

Vad har jag ätit för frukost idag? – Mackor med grevinnesylt och medwurst, en kopp hallon-grädd-te.

Dagens frisyr? – Stram hästsvans med vita hårklämmor i sidorna.

Dagens outfit? – Tighta blåjeans från Energia, en blårutig skjorta med uppvikta ärmar från Vero Moda, kavaj från H&M, vit sjal från MQ, blå väska från Åhléns och vita ballerinaskor. Hemma är det gråa mjukisbyxor och grå huvtröja och håret utsläppt.

Dagens fundering? – Hur ska jag få ordning i badrumsskåpet?

Idag rekommenderar jag? – En kopp Höstblandningte med honung i.

Detta ska jag göra nu? – Ta en kopp te och njuta över att jag varit duktig och rensat ur badrumsskåpet. Lär gå in i badrummet och öppna skåpet ett par gånger ikväll bara för att jag är så nöjd med hur det blev =)

1 kommentar:

  1. Sv: Hej! Förlåt att jag varit dålig att svara på kommentarer... jättekul att du kommenterar iallafall och hoppas du haft en bra helg! :)
    /Elina

    SvaraRadera