tisdag 29 september 2009

Ulf Larsson

Vissa människor bara man älskar förbehållslöst, man tar dem till sitt hjärta utan att man känner dem personligen. Ulf Larsson var en sådan person. Jag minns att jag alltid tittade på Söndagsöppet när jag var liten. Sedan dess har jag inte sett honom så värst mycket, inte förrän i Let's dance i vintras och jag tyckte det var hemskt när folk menade på att han var allvarligt sjuk bara för att han hade bantat bort 50 kg. Visserligen såg han inte ut som vanligt men jag tyckte ändå att han var helt underbar som människa. Jag tror inte att programmet passade honom så bra, han verkade vara lite smågrinig trots att man visste att han inte var det egentligen. För mig var han fortfarande Ulf Larsson från Söndagsöppet och en person som jag redan tagit till mitt hjärta, även om jag inte kände honom personligen. Igår hittades han död i sitt hem och jag sörjer att han inte fick vara med oss längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar