torsdag 3 september 2009

True Blood

Igår kväll bänkade Jonas och jag oss i soffan för att se på andra avsnittet av True Blood. Jonas tycker att hon som spelar Sookie Stackhouse (Anna Paquin) är riktigt snygg och det kan jag väl inte annat än hålla med om. Å andra sidan har jag mer ögongodis varje onsdag kl 22-23. Han som spelar vampyren Bill (Stephen Moyer) tycker jag är snygg, sedan har vi ju Sookies bror Jason (Ryan Kwanten) som är riktigt het och en bit in i serien, allas vår Alexander Skarsgård. Inte alltid det är så många snyggingar med i en och samma serie, man ska definitivt inte klaga =) Dessutom gillar jag serien. Den är kanske inte lika rolig som Being Human eller lika nervpirrande som Harper's Island, men definitivt värd att slå sig ner framför tv:n för varje onsdag. Jag gillar att ha en serie att följa på tv, det ger liksom rutiner och man har något att längta till.

När jag letade efter bilder på Anna Paquin upptäckte jag att hon varit barnskådis och verkar egentligen vara brunett. Dock tycker jag att hon är snyggare som blondin, hon ser nästan lite ond ut när hon är brunett. För övrigt har hon även varit med i She's all that där hon spelar Freddie Prince Jr:s syster, en av Jonas och mina favoritfilmer. Jag har dock aldrig lagt märke till hennes glugg mellan framtänderna i den filmen ... Stephen Moyer har jag aldrig sett i någon tv-serie eller film, inte heller Ryan Kwanten. Ryan Kwanten har tydligen varit med i ett avsnitt av Grannar, men det var 2001 så då har jag inte sett det. Grannar var annars en serie jag följde när jag var liten. Den gick på eftermiddagarna på tv3. Alexander Skarsgård behöver väl ingen närmare beskrivning?








1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag bor i Kalmar Län, så träffas i Malmö är inget val. Men jag kan samfrakta dina kläder.
    MVH Michelle

    SvaraRadera