måndag 26 april 2010

00.10

Ikväll pratade jag med Jonas via Skype fram till ungefär kvart över 11, så gick och lade mig runt halv 12. Jag hade precis somnat när telefonen ringde kl 00.10. När jag svarade var det ingen där. Sedan dess har jag försökt att somna om utan att lyckas. Så irriterande så nu sitter jag här vid datorn och väntar på att bli trött igen. Vad är det för människa som ringer kl 00.10 en söndag och sedan bara lägger på luren när man svarar?!

Har ni förresten sett trenderna för våren/sommaren 2010? Jag har ju kollat lite men jag kan inte förstå maxiklänningen. Eller så har det bara att göra med det faktum att jag endast mäter 161 cm i i strumplästen så jag känner att jag inte riktigt kan bära upp en:
Bild lånad här. Den är rätt lång, eller hur?

Tur att det finns andra trender att sikta in sig på i vår/sommar. Maxiklänning är inte riktigt jag.
Sussa gott alla, nu ska jag sova (igen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar