lördag 24 april 2010

Jakten på Julia ikväll

Sitter här hemma och tittar på Jakten på Julia. Så det är Johan Vester, Morgan Alling och jag som har helkväll ikväll =) Älskar verkligen Johan Vester. När Josefin och Kristina kört sina nummer ikväll frågade han Josefin hur det kändes att göra ett nummer som är så förknippat med Liza Minelli och hon svarade, som man kunde tänka sig, att det var inspirerande. Så frågade han Kristina hur det kändes att göra ett nummer (hon gjorde What a feeling ur Flashdance) som är så förknippat med Susanne Lanefeldt! Så kul =) Älskar killen!

Ovan: Susanne Lanefelt, bild lånad här.

3 kommentarer:

  1. Sv: Det lät riktigt smaskens, får ta och prova det någon dag, dock utan svamp för jag tycker inte om det, haha x)

    SvaraRadera
  2. Sv: Hejsan! Tyvärr så kommer jag vänta nååågra veckor till innan jag lägger ut bilder. Jag är på god väg neråt hela tiden så jag fortsätter att kämpa för att sedan kunna lägga ut bilder & vara stolt =)
    Tack förresten! Kram

    SvaraRadera
  3. hej hej!
    wake up klockan vet jag inte vad den kostar men finns från 800 på el giganten :D
    kika där, dem är kanon!

    SvaraRadera