onsdag 7 april 2010

Bikini

Antagligen är det alldeles för många år sedan som jag köpte en bikini men jag är i stort behov av en ny. Förra året gick min favoritbikini sönder i knäppningen och det är väl tyvärr sedan dess som jag har varit på jakt efter en ny. Dock har jag ju någon gammal som ligger i någon av lådorna här hemma men nu vill jag ha en ny! Alltså gick min mor och jag ut på nätet igår kväll för att se hur utbudet ser ut i år. Det finns en massa snygga bikini men så har vi det här med storlekar. Jag har i alla år haft storlek 34/36 och vill ha det i år också. Men då har man ändrat i storlekarna så nu finns de i storlek 32/34, 36/38 osv ... Varför?? Jag kan ju inte ha stl 32/34, det är ju för alla små fjortonåringar. Vad hände med damstorlekarna, skulle jag behöva en stl 36/38? Ja, om jag vill ha den jättestor och så att den hänger i rumpan! Är det något jag har missat här? När ändrade de storlekarna??

Jag ska kanske inte säga att alla butiker på nätet har ändrat. Jag hittade en jättesnygg bikini på Ellos hemsida men då är det inte leverans förrän den 25 maj. Så länge vill jag inte vänta!

I vilket fall som helst så får det bli att bege sig ut på stan och prova ut en bikini. För det är ju skoj när man än så länge är alldeles blek. För er som känner mig så är jag en aning blekare än alla andra, även när jag har solat hela sommaren. Någon som vill hänga på mig och prova bikini?

1 kommentar:

  1. Om du vill investera i en bikini så tipsar jag om Change på Nova Lund. Man köper underdel och överdel för sig. http://www.change.com/se/kollektion/swimwear/spring2010/
    Kostar en slant men jag har aldrig ångrat mig. Kan då inte heller handla BH någon annanstans längre... Så - fler vuxenpoäng att hämta...

    SvaraRadera