tisdag 27 april 2010

Ny kalender säsongen 2010/2011

Som många av er vet flyttar Jonas och jag till Leksand i sommar. På Lilys blogg kan man just nu tävla om en egendesignad kalender. Jag har haft min filofax i så många år nu så jag ställer upp i hennes tävling. Vill ni också tävla kan ni göra det här.

Lily går en frisörsutbildning och på sin blogg har hon lagt upp kategorin "stylingtips". Där kan man se videor om hur man lockar håret med plattång, olika flättekniker etc. Jag älskar ju att ha snygga frisyrer men har inte alltid tid att fixa med håret, men Lindas stylingtips har hjälpt mig en hel del =)

För de av er som har missat mina frisyrer så beror det förmodligen på att ni inte hållit till i ishallen de kvällar jag är där mellan 19.30 och 22.00. Det är när jag har sena träningar som jag hinner fixa och dona med håret =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar