fredag 2 april 2010

Glad påsk!

Jag har varit hos mina föräldrar sedan igårkväll. Under dagen har min mor och jag röjt i deras garderober och dessutom hittat en massa grejor som de inte vill ha längre och som ska säljas på loppis. Mor och jag har beslutat att vi ska hyra ett bord en dag i slutet av april, början av maj och så ska vi sälja allt som vi inte vill ha. Det innebär att jag också ska röja i Jonas och mina garderober ... Det är ju som så att när man röjer så hittar man en massa fina saker så jag kommer att ha fått med mig lite dukar och annat smått och gott =)
Vi har även diskat och rengjort den bur som jag ska ha mina undulater i. Det är en jättefin bur och taket till den är inte som ett vanligt tak. Jag kommer att ta en bild på buren under helgen så att ni får se. Just nu står den utomhus och torkar nämligen.

Önskar er alla en Glad påsk!

Bilden är på vårt påskris från i fjol, men årets är misstänkt likt
fjolårets att ni nog inte skulle sett någon skillnad om jag
tagit en bild på årets påskris=)

Ni glömmer väl inte det historiska quizzet ett par inlägg längre ner =)

3 kommentarer:

  1. Har du haft en bra påsk med mycket påskfirande? :)

    SvaraRadera
  2. nej shit vad roligt, ja det måste du göra!! Ja det har hänt en hel del i förening sedan dess haha :) hoppas du kommer och tittar, så få du säga hej! :)

    SvaraRadera
  3. SPORT ANKLE SOCKS 8-pack har jag beställt :) de är verkligen jätte mysiga, vi betalade 150 kr för 8 par har jag för mig!

    SvaraRadera