tisdag 27 april 2010

Helt slut!

Jag åkte inlines till mina åkares träning i Pildammsparken idag. Dit tog det mellan 15 och 20 minuter, hade inte koll på vad klockan var när jag rullade iväg. På väg hem tänkte jag försöka hitta en snabb och smidig väg så att det kan gå fortare i fortsättningen. Tyvärr förvirrade jag bort mig totalt när jag åkte in på Caritasgatan så i slutändan tog det mig runt 40 minuter att rulla hem. Helt slut i kroppen var jag när jag kom hem ikväll så det var precis att jag orkade ta mig in i duschen och nu sitter jag här hemma framför tv:n och försöker samla kraft att ta fjärrkontrollen och byta kanal. "Äntligen hemma" är igång men de inreder inte enligt min smak så jag vill inte se mer. Hoppas det går något bra på tv ikväll. Jag orkar inte direkt göra mycket mer här ikväll. *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar