fredag 9 april 2010

Personlig webbläsare

Jag brukar använda mig av Mozilla Firefox som min webbläsare. Där kan man kan göra sin webbläsare lite mer personlig genom att välja en s k "persona" som man tycker passar en bra (jag kanske är sen med detta men strunt samma). Första gången jag valde en persona så valde jag en med Den lilla sjöjungfrun. Den är min favoritfilm sedan barnsben =) Däremot tröttnade jag ganska snabbt på att se Ariel varje gång jag öppnade min webbläsare så sedan ett par dagar har jag valt en med rosa som bakgrundsfärg och blommor i olika rosa nyanser. Den finns här. Riktigt snygg tycker jag! Jag lär väl tröttna på den jag har nu också men då är det bara att gå in här och ladda upp en ny =)

Lite tips för en del av mina läsare:
Jag tror att Jonas (min sambo) skulle gilla den här till exempel:
eller den här:
Bayern slog ju ut Manchester United i Champions League häromdagen, vilket förmodligen inte gjorde min mor särskilt glad.

Glad blir hon kanske över att jag hittade den här personan till henne:
Karin gillar nog denna:

Karin, för din mellandotter har jag hittat den perfekta personan här. Den kräver väl förvisso Mozilla Firefox som webbläsare, men det tror jag att hon står ut med =)

Själv skulle jag kanske haft den här, men eftersom tävlingssäsongen definitivt är slut efter helgen nöjer jag mig med mina blommor som jag länkat till tidigare i detta inlägg. Till nästa säsong kanske:

1 kommentar:

  1. Mmmm, I like! Vatten, vatten! Både jag o Kata varierar mellan Internet Explorer och Mozilla Firefox. Har inte satt mig in i "persona" innan men nu ser jag att jag får kolla in :-)

    Tack för tipset!

    Karin

    SvaraRadera