söndag 4 april 2010

Påskdagen

Idag har mor min och jag rensat klart alla deras lådor i garderober och annat. Självklart har man hittat en del fynd bland alla grejor och det har varit riktigt skoj faktiskt. Nu återstår bara min garderob som också verkligen behöver rensas. Känns som att jag kommer att hitta en del fynd där också av grejor som man gillar men glömt bort. I vilket fall som helst så ska mor och jag hyra ett bord på någon loppis någon söndag så ska vi sälja allt som vi inte vill ha längre. Bättre att våra saker och kläder kommer till glädje för någon annan än att bara kasta dem.

Imorgon är det annandag påsk, ännu en ledig dag att fylla, kanske ska ta min garderob då, ska bli spännande att se vad jag hittar =)
Bild lånad här.

Jag kan även meddela att Jonas mår bra nere i Egypten och att han har haft en relativt lugn dag med bara service på schemat. Schemat för imorgon ser likadant ut för att på tisdag bli lite mer späckat igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar