lördag 17 april 2010

Rensa ut garderoben

Apropå att min mor rensat ut kläder ur garderoben som hon inte vill ha längre och jag ska göra det (snart) så är väl detta en god idé. En tjej som rensade ur kläder ur garderoben som inte passade längre klippte hon i remsor och vävde en trasmatta av. Det borde man kanske göra med sina kläder som man inte vill ha längre och som är för fula för att sälja eller skänka bort. En trasmatta i olika färger är kanske trevligt att ha med sig till Leksand =)


Bloggen med tjejen som vävde ovanstående matta hittar ni här.
Borde inte ovanliggande matta vara mer korrekt i detta fall
;)

Jag skulle gärna ha med mig en katt till Leksand också men är man allergisk så är man. Fåglarna blir jag säkerligen lika bra kompis med som katter =)

2 kommentarer:

  1. Nej vad häftigt haha, snacka om återvinning! :) Tävling i Trelleborg idag!! ;)

    SvaraRadera
  2. var jag den ända som missade dig igår? :P

    SvaraRadera